VÝVOJÁŘ ENGINU
CO BUDE TVOJÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
- Budeš pracovat s naší in-house technologií a posouvat jí vpřed!
POŽADUJEME
- 5+ let v oblasti herního vývoje nebo relevantní zkušenost v programování.
- Vynikající znalost C++.
- Vynikající matematika na úrovni VŠ.
- Zkušenost s multithreadovými a realtime systémy.
- Zkušenosti s optimalizováními zdrojového kódu a debugováním napříč různými platformami.
- Zkušenost s dokumentováním vlastních postupů a zdrojového kódu.
- Schopnost psát zdrojový kód, který vyvažuje výkon a udržitelnost.
- Schopnost psát čistý, udržovatelný, portovatelný zdrojový kód.
- Schopnost splnit závazky vůči projektu a ostatním členům týmu.
VHODNÉ ZKUŠENOSTI
- Zkušenost s jakýmkoliv vývojem enginu.
- Zkušenost s Vulkan, DirectX12 nebo Metal.
- Zkušenost s C++11.
- Zkušenost s psaním a úpravou základních wrapperů v Objective-C a Java Native Interface.
- Zkušenost s animací, 3D grafikou, audio, AI nebo programováním herní logiky.
- Zkušenost s DCC editory a úpravou pluginů pro Max, Maya, Cinema 4D, Blender, Houdini.
- Zkušenost s QT.
O ČEM NÁM NESMÍŠ ZAPOMENOUT ŘÍCI!
- Přispívání do veřejných open-source projektů!
- Odkaz na tvůj veřejný github.com profil nebo alespoň code sample. Abychom se podívali jak píšeš!
- Pokud si vydal hru v týmu nebo jako freelancer, nebo si se účastnil gamejamu, tak nám o tom taky napiš!