3D TECHNICKÝ UMĚLEC
CO BUDE TVOJÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
- Vyvíjet a udržovat nástroje pro náš umělecký tým pracující v Blenderu, Houdini a Cinemě 4D.
- Vyvíjet flexibilní a modulární subsystémy.
- Tvořit, navrhovat a vylepšovat stávající art pipeline.
- Spolupracovat s technickými a kreativními členy týmu.
POŽADUJEME
- 3+ let v oblasti vývoje nástrojů/pluginů pro umělce nebo relevantní zkušenost v programování.
- Znalost Pythonu a dalších objektově-orientovaných skriptovacích jazyků.
- Znalost problematiky návrhu UI/UX.
- Znalost datových formátů JSON/XML.
- Znalost 3D datových formátů OBJ/FBX/DAE.
- Znalost 3D matematiky pro herní vývojáře.
- Schopnost splnit závazky vůči projektu a ostatním členům týmu.
VHODNÉ ZKUŠENOSTI
- Git systémy a CI.
- PyQT nebo PySide.
- Zkušenost s DCC editory a úpravou pluginů pro Cinema 4D, Blender, Houdini.
O ČEM NÁM NESMÍŠ ZAPOMENOUT ŘÍCI!
- Přispívání do veřejných open-source projektů!
- Odkaz na tvůj veřejný github.com profil nebo alespoň code sample. Abychom se podívali jak píšeš!
- Pokud si vydal hru v týmu nebo jako freelancer, nebo si se účastnil gamejamu, tak nám o tom taky napiš!